JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Cosa hè saldatu Pipe / Tubu?

Pipa / Tubu saldatuVascaingProduttore, Azionista,Pipa saldata fornitore,Esportatore InCINA.

 

1.Intruduzioni generale

Pipa d'acciaio saldata hè un tipu di pipa cù ghjunti di pipa d'acciaio nantu à a superficia, chì hè furmata da a curvatura di striscia d'acciaio o materiale di piastra d'acciaio in tondu, quadratu, etc., è dopu saldatura per forma.

 

2.Applicazione

I prudutti di tubi d'acciaio saldati sò largamente usati in caldaie, automobili, porte è finestre di custruzzione navale, mobili, machini agriculi, scaffolding, tubi di filu, rack di tettu, cuntenituri è altri acciai strutturali ligeri, chì ponu risponde à i bisogni di i clienti, è specificazioni speciali di tubi saldati ponu esse trattatu secondu i bisogni di l'utilizatori.Tubi saldati per u trasportu di fluidi à bassa pressione cum'è acqua, fogna, gas, aria, riscaldamentu è vapore.

 

3.Tipi di pipa saldata

u Sicondu i metudi di saldatura differente, pò esse divisu in pipa saldata à l'arcu, pipa saldata à alta frequenza o bassa frequenza, pipa saldata à gas, pipa saldata in furnace, pipa Bondi, etc.

u Fabricazione di tubi d'acciaio saldati a resistenza elettrica per a perforazione di l'oliu è e machini, etc.

u tubu Furnace tubu saldatu pò ièssiri usatu pi pipa di gas acqua è cetara.

u Saldatura à arcu sottumessu longitudinale hè aduprata per a trasmissione diretta d'alta pressione di oliu è gasu, etc.

u Tubi saldati a spirale sò usati per u trasportu di petroliu è di gasu, pile di pipa, etc.

 

4.Production prucessu di pipa saldata

a.prucessu di mudificazione, l'acciaio deformatu uniformemente, pipa d'acciaio spirale, stress residuale, a superficia ùn pruduce micca scratches.Spiral diametru di trasfurmazione di tubi d'acciaio è u gruixu di u muru in a gamma di dimensioni per una più grande flessibilità, soprattuttu in a produzzione di pipa à pareti grossi di alta qualità. , Pipa d'acciaio spirale, in particulare u tubu di pareti spessi di diametru chjucu è mediu hà vantaghji annantu à l'altri prucessi, per risponde à e specificazioni di l'utilizatori in a dumanda d'acciaio di più.

b.l 'usu di prucedimentu di saldatura arcu sottumessu à doppia faccia avanzata, a saldatura pò esse rializatu in u megliu postu, menu propensu à u latu sbagliatu, difetti di saldatura di penetrazione parziale è incompleta, faciule di cuntrullà a qualità di saldatura.

c.100% di l'ispezione di a qualità di l'azzaru, cusì chì tuttu u prucessu di produzzione di l'azzaru era una rilevazione efficace, monitorata in modu efficace per assicurà a qualità di u produttu.

d.tutte l'equipaggiu di a linea di produzzione intera è u sistema di acquisizione di dati di computer cù capacità di rete, trasmissione di dati in tempu reale da a sala di cuntrollu cintrali nantu à i paràmetri tecnichi di u prucessu di produzzione è indicatori di qualità per tuttu u prucessu di acquisizione è implementazione di monitoraghju in tempu reale. , per assicurà a massima qualità di produttu, tubu d'acciaio spirale.

 

5.Materiale di pipa tipica

Standard Gradi cumuni
GB/T3091 Q235B, Q345A, Q345B
GB/T9711-2011 L210, L245, L290, L320, L360, L390, L415, L450, L485
API 5L PSL1 Gr.A, Gr.B, X42, X46, X52, X56, X60, X65, X70, X80
API 5L PSL2 Gr.B, X42, X46, X52, X56, X60, X65, X70, X80
EN 10217 P235TR1, P235TR2, P265TR1, P265TR2
ASTM A252 A252 Gr.2 , A252 Gr.3

 

Diametru fora: 219.1mm-3580mm
Spessore di u muru: 3.2mm-25.4mm
Lunghezza: 5,8 metri-12,5 metri
Tipu di fabricazione: tubi SSAW (pipe per saldatura ad arco sommersa spirale), tubi HSAW, tubi d'acciaio saldati

图片1

Avemu JINBAICHENG hè unu di i famosi fabbricanti, esportatori, magazzini, detentori di azioni è fornitori di una gamma qualitativa di tubi saldati.Avemu clienti da Pune, Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar.

 

situ web:https://www.sdjbcmetal.com/steel-pipe-series/

E-mail: jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di Postu: Nov-10-2022