JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Cosa hè a bobina in acciaio inox?

Sbobina d'acciaio inossidabileProduttore,inossidabile piastra/fogliaAzionista, SSbobina / strisciaEsportatore InCINA. 

 

L'acciaio inossidabile hè inizialmente pruduciutu in lastre, chì sò poi messe à traversu un prucessu di cunversione cù un mulinu Z, chì cunverta a lastra in bobina prima di più laminazione.Queste bobine larghe sò tipicamente fatte à circa 1250 mm (a volte un pocu più largu) è sò cunnisciute cum'è "bobine di bordu di mulinu".

Queste bobine larghe sò ulteriormente trasfurmate cù una varietà di tecniche di fabricazione cum'è slitting, induve a bobina larga hè spaccata in una multitùdine di filamenti;questu hè induve assai di u
cunfusione intornu à a terminologia vene in. Dopu à slitting, u
L'acciaio inossidabile forma un batch di bobine pigliate da a bobina madre è queste sò riferite da parechji nomi diffirenti, cumprese bobine di striscia, bobine di slit, banding o semplicemente strisce.

A manera chì e bobine sò ferite pò esse risultatu in diversi nomi chì sò appiicati à elli.U tipu più cumuni hè cunnisciutu cum'è 'pancake coil', chjamatu dopu à a manera chì a bobina s'assumiglia quandu hè appiccicata;"ribbon ferita" hè un altru nome per stu metudu di avvolgimentu.

Un altru tipu di avvolgimentu hè "traversu" o "Oscillated", cunnisciutu ancu "bobbin ferita" o "spool" per u fattu chì s'assumiglia à una bobina di cuttuni, certe volte, queste ponu esse fisicamente ferite nantu à una bobina di plastica.A pruduzzione di bobina in questu modu permette di pruduce bobine assai più grande, chì risultanu in una stabilità mejorata è megliu rendimenti di produzzione.

图片1

Bobina d'acciaio inox laminata à freddo

A bobina d'acciaio inossidabile hè stata laminata da u laminatore à a temperatura di l'ambienti.Spessore convenzionale varia da 0,1 mm a 3 mm e larghezza da 100 mm a 2000 mm.

Bobina d'acciaio inox laminata a freddo

It hà i vantaghji di a superficia liscia, a superficia plana, a precisione dimensionale alta è bona
proprietà meccaniche.A maiò parte di i prudutti sò rotulati è ponu esse trasfurmati in fogli d'acciaio rivestiti.

U prucessu di pruduzzione di bobina d'acciaio inossidabile laminata à friddu hè di decapaggio, di laminazione di temperatura normale, di lubrificazione, di ricottura,
livellazione, taglio fine è imballaggio.

 

Bobina d'acciaio inox laminata à caldu

Hè fattu di mulinu di bobina calda cù un grossu di 1.80mm-6.00mm è una larghezza di 50mm-1200mm.L'acciaio inossidabile laminatu à caldu hà i vantaghji di una durezza bassa, una trasfurmazione faciule è una bona duttilità.I so prucessi di produzzione sò decaptura, laminazione à alta temperatura, lubricazione di prucessu, annealing, leveling, finishing and packaging.

Ci sò trè diffirenzii principali trà a bobina d'acciaio inox laminata à friddu è a bobina d'acciaio inox laminata à caldu.

Prima di tuttu, a forza è a forza di rendimentu di a bobina d'acciaio inossidabile laminata à friddu sò megliu, è a duttilità è a durezza di a bobina d'acciaio inossidabile laminata in caldu sò megliu.In siconda, u grossu di a bobina d'acciaio inossidabile laminata à friddu hè ultra-sottile, mentre chì quella di a bobina d'acciaio inossidabile laminata à caldu hè più grande.Inoltre, a qualità di a superficia, l'aspettu è a precisione dimensionale di a bobina d'acciaio inossidabile laminata à friddu sò megliu cà quelle di a bobina d'acciaio inossidabile laminata à caldu.

 

SUPERFICIETRATTamentu

Avemu impurtatu l'equipaggiu è l'ingegneri prufessiunali, cusì chì a superficia di ogni nostra piastra d'acciaio inox hè assai più altu di l'aspettattivi di i clienti.

 

Superficie Caratteristica Tecnulugia di trasfurmazioni
N0.1 Uriginale Pickled dopu à laminazione calda
2D Blunt Laminazione a caldo + ricottura decapaggio pallinatura + decapaggio a freddo + ricottura
2B Sfocata Laminazione a caldo + ricottura pallinatura decapaggio + laminazione a freddo + decapaggio per ricottura + laminazione per rinvenimento
N0.3 Matte Lucidatura è rinfurzà cù materiali abrasivi 100-120 mesh
N0.4 Matte Lucidatura è tempera di rotolatura cù materiale abrasiu 150-180 mesh
NO.240 Matte Lucidatura è rinfriscata cù materiali abrasivi 240 mesh
NO.320 Matte Lucidatura è rinfurzà cù materiali abrasivi 320 mesh
NO.400 Matte Lucidatura è rinfurzà cù materiali abrasivi 400 mesh
HL Spazzolata Grind a superficia di u cinturione d'acciaio cù una grana di granu di macinazione adatta per fà vede una certa texture longitudinale
BA Bright A superficia hè annealed è mostra una alta riflettività
6K specchiu Sgrossatura e lucidatura
8K specchiu Pulitura fine è lucidatura

图片2

JINBAICHENG METAL MATERIALS LTD.hè u fabricatore è esportatore di bobine in acciaio inox/foglia/piatto/striscia.

Avemu clienti da Filippine, Pune, Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar., India.

 

situ web:https://www.jbcsteel.cn/Product/971758761582358528.html

E-mail: lucy@sdjbcmetal.com  jinbaichengmetal@gmail.com


Postu tempu: Dec-01-2022