JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Cosa hè Spiral Pipe / tubu?

Pipa / Tubu spiraleVascaingProduttore, Azionista,Fornitore di tubi spiraliEsportatore InCINA.

 

1.INTRODUZIONE GENERAL DISPIPA PIRAL

Pipa spirale, canusciutu macari cum'è pipa d'acciaio spirale o pipa saldata spirale, hè fatta da laminazione di una striscia d'acciaio strutturale à bassu carbonu o striscia d'acciaio strutturale à bassa lega in una billetta à un certu angolo di helix (chjamatu angolo di furmazione), è poi saldando cuciture di pipa., chì ponu pruduce tubi d'acciaio di grande diametru da strisce più strette.I tubi spirali sò principarmenti aduprati per i pipeline di trasmissione di oliu è di gas naturale, è e so specificazioni sò espresse da u diametru esternu * u grossu di u muru.Ci sò tubi spirali saldati unilaterali è saldati à doppia faccia.U tubu saldatu deve assicurà chì a prova idraulica, a forza di trazione di a saldatura è a prestazione di curvatura à friddu risponde à i requisiti.

 

2.U PROCESSU DI PRODUZIONE DISPIPA PIRAL

(1) E materie prime sò bobina di striscia, filu di saldatura è flussu.Deve esse sottumessi à strette ispezioni fisiche è chimiche prima di esse messe in usu.

(2) A testa è a cuda di a striscia sò butted by a saldatura à arcu sommersu à un filu o doppia filu, è a saldatura à l'arcu sottumessu automaticu hè aduprata per a saldatura di riparazione dopu a rotulazione in un tubu d'acciaio.

(3) Prima di furmà, a striscia hè leveled, trimmed, planed, superficia pulita è trasportata è pre-bending.

(4) U calibre di pressione di cuntattu elettricu hè utilizatu per cuntrullà a pressione di i cilindri in i dui lati di u trasportatore per assicurà u trasportu lisu di a striscia.

(5) Aduttà un cuntrollu esternu o un rollu di cuntrollu internu.

(6) U dispusitivu di cuntrollu di saldatura hè aduprata per assicurà chì u gap di saldatura risponde à i requisiti di saldatura, è u diametru di u tubu, a quantità di misalignment è u gap di saldatura sò strettamente cuntrullati.

(7) Sia a saldatura interna sia a saldatura esterna sò aduprate per l'arcu sommersu à un filu o à u doppiu filu.by saldatura, cusì à ottene specificazioni di saldatura stabile.

(8) E cuciture saldate sò tutte inspeccionate da un tester automaticu di difetti ultrasonicu in linea in linea, chì assicura una copertura di prova non distruttiva di 100% di e saldature spirali.S'ellu ci hè un difettu, automaticamente alarmerà è spruzzarà a marca, è i travagliadori di pruduzzione ponu aghjustà i paràmetri di u prucessu in ogni mumentu per eliminà u difettu in u tempu.

(9) Aduprate una macchina di taglio di plasma d'aria per cutà u tubu d'acciaio in pezzi unichi.

(10) Dopu avè tagliatu in una sola pipa d'acciaio, ogni batch di tubi d'acciaio deve esse sottumessi à un strettu primu sistema di ispezione per verificà e proprietà meccaniche, a cumpusizioni chimiche, u statutu di fusione di e saldature, a qualità di a superficia di i tubi d'acciaio è a prova non distruttiva. per assicurà chì u prucessu di fabricazione di pipa hè qualificatu Solu allora pò esse ufficialmente messu in produzzione.

 

 

(11) E parti cù segni continui di rilevazione di difetti soni nantu à e saldature saranu esaminate da l'onda ultrasonica manuale è i raghji X.S'elli sò veramente difetti, dopu a riparazione, anu da esse sottumessi à un'ispezione non distruttiva di novu finu à chì hè cunfirmatu chì i difetti sò stati eliminati.

(12) U tubu induve a saldatura di striscia è a T-joint intersece cù a saldatura spirale sò tutti inspeccionati da a televisione di raghji X o di filmazione.

(13) Ogni pipa d'acciaio hè sottumessu à una prova di pressione idrostatica, è a pressione hè sigillata radialmente.A pressione di prova è u tempu sò strettamente cuntrullati da u dispositivu di rilevazione di u microcomputer di pressione di l'acqua di pipa d'acciaio.I paràmetri di prova sò stampati è arregistrati automaticamente.

 

3.Applicazioni di tubi saldati a spirale

I tubi saldati a spirale sò comunmente usati per trasmette liquidi (oliu, acqua, etc.), gasi (aria), vapore, etc.:

 

u Industrie chimiche

u industrie petrochimiche

u Ingegneria di l'acqua è di l'acqua

u industria di energia elettrica

u industria di custruzzione

u Industria agricula

图片1 图片2

 

Avemu JINBAICHENG hè unu di i famosi fabbricanti, esportatori, magazzini, detentori di azioni è fornitori di una gamma qualitativa di Tubi Spirale.Avemu clienti da Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam,Myanmar, tedescu, etc.

 

 

situ web:https://www.sdjbcmetal.com/steel-pipe-series/

E-mail: jinbaichengmetal@gmail.com

 


Tempu di pubblicazione: 21-oct-2022