JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Cosa hè u tubu LSAW?

LSAW Pipe / TubeVascaingProduttore,Fornitore/Azionistadi LSAW pipe, LSAW PipeEsportatore InCINA.

 

1.INTRODUCTION GENERAL DI LSAW PIPE

Tubu di saldatura à l'arcu sottumessu longitudinalmente (abbreviatu cum'è tubu LSAW).A saldatura à l'arcu sottumessu longitudinalmente (LSAW) hè prodotta utilizendu una sola piastra cum'è materia prima, pressendu (rotulendu) a piastra d'acciaio in una pipa bianca in un muffa o una macchina di formatura, è aduprendu a saldatura à l'arcu sommersa à doppia faccia è espansione u diamitru.U pruduttu finitu hà una larga gamma di specificazioni, è a saldatura hà una bona durezza, plasticità, uniformità è compattezza, è hà i vantaghji di un grande diametru di tubu, un muru di tubu grossu, una resistenza à alta pressione, una resistenza à bassa temperatura è una resistenza à a corrosione.

 

Quandu custruite pipeline d'oliu è di gas d'alta resistenza, d'alta tenacità, d'alta qualità, a maiò parte di i tubi d'acciaio richiesti sò tubi saldati à l'arcu sottumessi à cucitura dritta di grossu diametru.Sicondu u standard API, in i grandi pipeline di petroliu è di gasu, u tubu saldatu à l'arcu sottumessu à cucitura dritta hè l'unicu tipu di pipe designatu quandu passa per e zone di Classe I è Classe 2, cum'è e zone d'alta altitudine, i fondali marini è e zone urbane densamente populate.

 

2.TIPI DI PIPE LSAW

Sicondu i metudi di formatura, pò esse divisu in:

Tube soudé UOE :dopu à u pre-bending di a sola piastra d'acciaio, U-forming, O-forming, saldatura interna, saldatura esterna, espansione meccanica friddu è altri prucessi;

Tubu saldatu JCOE:hè sicondu u prucessu di "JCOE" pre-saldatura, furmendu, espansione friddu dopu a saldatura;

Tubu saldatu HME:Hè furmatu da u "CCO" da u metudu di rotulamentu di mandrinu, è u prucessu di espansione friddu dopu a saldatura.

 

3.THE PARAMETRI TECNICHE DI LSAW PIPE

I principali parametri tecnichi di LSAW sò i seguenti:

Spessore di u muru:6,4-23,8 mm (0,252-0,94 in) in qualità d'acciaio X80 è 6,4-26,4 mm (0,252-1,04 in) in qualità d'acciaio X70.U gruixu di u muru pò esse aumentatu à varii gradi mentre u materiale hè calatu.

Standard di produttu:ISO3183-3, API Spec 5L, GB9711, etc.

Diamètre du tuyau en acier soudé à l'arc submergé à couture droite jusqu'à Φ406.4-Φ1422.4mm

U pipa d'acciaio pò esse fin'à 12,2 m di longu è u gruixu di u muru hè 6,4-26,4 mm à a qualità d'acciaio × 70.

图片1

 

4.MAIN PUMA DILSAWPIPE:

1) U pipa d'acciaio hà una saldatura longitudinale, è e saldatura interna è esterna sò saldate da una saldatura à arcu sottumessu.

2) Dopu à u trattamentu generale di espansione meccanica, u stress internu di u tubu d'acciaio hè chjucu è distribuitu uniformemente, chì pò prevene efficacemente a cracking di corrusione di stress, alta precisione dimensionale, è hè convenientu per a custruzzione di saldatura in situ.

3) Utilizendu u prucessu di pre-saldatura dopu a saldatura, u prucessu di saldatura hè stabile è a qualità di saldatura hè alta.

4) I saldature sò faciuli di ottene testi non distruttivi durante a pruduzzione è teste non distruttivi in ​​u campu durante l'usu.

5) A gamma di specificazione di u produttu hè grande, chì pò pruduce un diametru chjucu, un grossu di muru grande è pò ancu pruduce un tubu d'acciaio di grande diametru è di grossu muru.

 

 

 

 

Semu JINBAICHENGaproduttore, esportatore, detentore di azioni e fornitore di una gamma qualitativa di tubi LSAW.Avemu clienti da Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar.

 

 

situ web:https://www.sdjbcmetal.com/steel-pipe-series/

Email: jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di Postu: 28-sep-2022