JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Cosa hè l'acciaio inox hairline?

Sbobina d'acciaio inossidabileProduttore,inossidabile piastra/fogliaAzionista, SSbobina / strisciaEsportatore InCINA. 

 

U prucessu di trafila hè unu di i prucessi di trattamentu di superficia più cumunimenti utilizati per l'acciaio inox.Uazzaru inossidabile hairlinehà una tessitura di filu tecnologicu avant-garde nantu à a so superficia, chì pare chjara è filiforme.Ogni traccia chjuca da a linea di capelli inossidabile pò esse chjaramente mostrata è rende l'acciaio inossidabile matte cù un lustre di capelli fini.Hè una struttura di seta cusì speciale chì hè visibile è intangible.Through u prucessu di trafilamentu di filu, l'acciaio inossidabile di i capelli ùn si graffia à pena.Comparatu cù l'acciaio inox ordinariu, hè più resistente à l'usura.

A persunalizazione hè pussibule.

 

1.Specificazioni di a lamina d'acciaio inossidabile di i capelli

I fogli d'acciaio inossidabile Hairline anu principalmente 201, 304, 316-grade in acciaio inox.U gruixu hè in generale 0.3mm-3.0mm, è ci sò soprattuttu vede specificazioni di l'acciaio inox hairline, cum'è 1000mm * 2000mm, 1219mm * 2438mm, 1219mm * 3048mm, etc. Se necessariu, pudete ancu mudelli persunalizati è dimensioni o culori, ecc.

 

2.Prezzu di finitura di l'acciaio inossidabile

U prezzu di finitura di hairline in acciaio inox hè principalmente basatu nantu à u materiale (201/304/316), specificazione, è ancu prucessu di produzzione, etc. In fondu, a persunalizazione varieghja cù u prezzu.Avemu bisognu di piglià questi fatturi di riferimentu in cunsiderà prima di finalizà u prezzu.In quantu à u prezzu, u fogliu più adattatu per a vostra decorazione hè u megliu.Sè site interessatu à u prezzu di i capelli in acciaio inox è vulete fà persunalizazione micca standard è uttene un prezzu persunalizatu,JINBAICHENG METAL, una foglia d'acciaio inox/ bobinafornitore da a Cina.

 

3.U prucessu di pruduzzione di a lamina d'acciaio inossidabile di finitura hairline

Ci sò l'electroplating, l'acqua galvanica è u prucessu di tinta.

Sicondu usi diversi, a ghjente sceglie diverse tecniche di trasfurmazioni.

 

4.Pruprietà di ss hairline finish

l 1.Bona opzione per a decorazione interna è esterna

l 2. Longu-durata

l 3.Easy mantenimentu

l 4.Erosion-resisting

l 6. Nisun dannu à u corpu

 

5.Tipi di capelli in acciaio inox

Sicondu i materiali, i culori è i mudelli, pò esse differenziatu in parechji tippi di capelli in acciaio inox.

 

l Sicondu i materiali

Materiali cumunimenti utilizati per l'acciaio inox hairline sò generalmente

Finitura in acciaio inox 304

Stainlesshairline 201

 

L'acciaio inossidabile di qualità 430, ancu classificatu cum'è l'acciaio inossidabile ferriticu, cuntene cromu puru è più suave di l'altri materiali.Inoltre, hà una bona resistenza à a corrosione è formabilità.Dunque, l'acciaio inox 430 hairline hè una priorità maiò in l'applicazioni chimiche.

 

l Sicondu mudelli

I capelli di l'acciaio inossidabile sò generalmente mudelli di filu drittu, mudelli di fiocchi di neve, mudelli di nylon, etc.

- U granu di filu drittu hè un granu senza interruzzione da cima à fondu.In generale, una macchina di trafila di filu fissu pò esse usata per passà avanti è avanti.

- U mudellu di neve hè u più populari avà.Hè cumpostu di un pocu di punti regularmente.Pò esse ottinutu cù carta di sabbia d'insetti.

- U mudellu di nylon hè cumpostu di linee di diverse lunghezze.Perchè a rota di nylon hè morbida in struttura, pò macinà e parti irregolari per ghjunghje à u mudellu di nylon.

 

l Sicondu i culori

L'acciaio inossidabile coloratu di i capelli riceve a preferenza di u designer per via di caratteristiche estetiche stupendenti.Venenu cù una mansa di opzioni di culore, cum'è:

Acciaio inossidabile neru di i capelli

L'acciaio inossidabile neru hè matte.In cunfrontu cù l'acciaio inossidabile neru ordinariu, l'acciaio inossidabile neru hè più culuritu.Hà appiecazione in alberghi è strutture di lussu.

Acciaio inossidabile d'oru

Attraversu u prucessu di colorazione sputtering, un azzaru inossidabile di capelli d'oru esce cun un aspettu lussuoso è luminoso.Hè largamente utilizatu in l'industria di l'architettura è di l'elevatori.

Acciaio inossidabile in bronzu

Hà a intensità di lustru metallicu è u culore culurita, longa durata.Pò mantene e proprietà fisiche, chimiche è meccaniche di l'acciaio inossidabile di culore primariu, è hà una resistenza à a corrosione di alta resistenza.L'acciaio inossidabile di bronzu hè generalmente usatu in alberghi, pensioni, locali di divertimentu, magazzini di marca high-end, edifici high-end, pannelli di vitture di ascensore, pannelli di vitture, pannelli di muru di hall, soffitti, decorazione architettonica, cartelli, etc.

 

6.L'applicazioni di a lamina d'acciaio inossidabile hairline

- Ascensori, scale mobili

- Applicazioni architettoniche: interni, pannelli murali, rivestimenti di colonna, mobili interni è esterni, strumentazioni è pannelli di cuntrollu elettrici.

- Trattamentu di bagaglii: trasportatori di l'aeroportu

- Trasportu: Ferrovie, Carruchi,

- Malls, Shopfronts, etc.

图片1

 

JINBAICHENG METAL MATERIALS LTD.hè u fabricatore è esportatore di bobine in acciaio inox/foglia/piatto/striscia.

Avemu clienti da Filippine, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar, India.

 

situ web:https://www.sdjbcmetal.com/stainless-steel-coil-strip/

E-mail: jinbaichengmetal@gmail.com

 


Tempu di post: 19-sep-2022