JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Chì ghjè un tubu / tubu GI?

Tubu d'acciaio galvanizatu /GI Pipe / TubeVascaingProduttore,fornitore, Pipa GIEsportatore InCINA.

 

1.A storia di gi pipe

Galvanizatupipa d'acciaiohè una pipa d'acciaio chì hè stata rivestitazincu.Stu revestimentu prutege l'azzaru dacurrusioni.Hè più comunmente utilizatu per a custruzzione all'aperto, cum'è recinzioni è corrimani, o per qualchì fontaneria interna.Hè ancu qualchì volta chjamatu pipa di ferru galvanizatu. U prucessu di galvanizazione hè statu discututu prima da i scientisti in l'anni 1770, quasi 60 anni prima ch'ellu sia statu introduttu in l'anni 1830.L'ingegnere francese Stanislaus Tranquille Modeste Sorel pigliò u primu brevettu per u prucessu in u 1937, è hà cuminciatu à fabricallu pocu dopu.Versu l'anni 1850, l'Europa pruduciaazzaru galvanizatufora di e piante di fabricazione situate intornu à u cuntinente.I Stati Uniti seguitanu pocu dopu, apre a so prima pianta in l'anni 1870.

 

2.Fase di immersione in zincu fusu

Ancu s'è tutte e parti sò impurtanti in u prucessu di galvanizazione, questu hè u passu è a tecnica sò ciò chì a facenu cusì populari.Quì, i tubi di ferru sò generosamente immersi in un bagnu di zincu fusu di circa 449 gradi Celsius o 840 gradi Fahrenheit.Quì, alliera una strata grossa è robusta nantu à a superficia di u metale base.

 

3.Perchè u zincu?

U zincu hè a sustanza chì impedisce l'ossigenu è l'acqua di passà à traversu u metallu di basa sottu.Ghjoca ancu un rolu enormu perchè u metale hè rust è resistente à a corrosione.U zincu hè un anodu sacrificale chì entra in ghjocu quandu a capa esterna hè esposta à a grime è a friczione.

Per alcuni, u piombu hè aghjuntu in u bagnu di zincu fusu per rinfurzà a liquidità di u bagnu è limità l'excedente di zincu nantu à a pipa di ferru dipped.Questu aiuta ancu à prevene a scoria flottante.

Puderete scuntrà certi pruduttori chì utilizanu galvanizzazioni di immersione à freddo, induve u metallu di basa hè solu dipintu cù pittura ricca di zincu.In ogni casu, u metudu più cumuni chì hè utilizatu oghje hè a galvanizazione calda.Dapoi u 1742, hè statu pruvatu chì furnisce una prutezzione più durabile è senza mantenimentu per i metalli.

 

4.Raffreddamentu, Finitura è Asciugatura

Dopu chì a tecnica di immersione di zincu hè fatta, hè ora di rinfriscà i tubi di ferru galvanizatu.Di genere, i tubi di ferru galvanizatu sò rinfriscati in un tank di quench per rinfriscà rapidamente è frenà l'effetti indesiderati di u revestimentu novu furmatu cù l'atmosfera di u circondu.

 

5.Controlu di qualità

Cum'è tutti i prudutti fabbricati sò sottumessi à un strettu cuntrollu di qualità.Quì, tubi di ferru galvanizatufurnitu da JINBAICHENGsò verificati è determinati s'ellu sò in e specificazioni per u pruduttu finali.

Ùn ci hè micca una taglia unica per u cuntrollu di qualità, postu chì ogni fabricatore hà i so modi è tecniche per assicurà e qualità è i normi di i tubi di ferru galvanizatu.

Una piccula quantità di adesivu hè tipicamenti pusatu nantu à i fili prima di avvità, per rinfurzà a cunnessione.Se ùn ci sò micca fili dispunibuli, i tubi è i raccordi ponu esse saldati inseme, ancu s'ellu si deve piglià prudenza perchè u calore dasaldaturapò liberà fumi di zincu periculosi in l'aria.I tubi ponu esse tagliati cù una sega di taglio osega.

图片1

Avemu JINBAICHENG hè unu di i famosi fabbricanti, esportatori, magazzini, detentori di azioni è fornitori di una gamma qualitativa di tubi GI.Avemu clienti da Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar, German, etc.

 

 

situ web:https://www.sdjbcmetal.com/galvanized-pipe/

E-mail: jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di post: 13-sep-2022