JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Chì ghjè l'acciaio di taglio liberu?

1.Intruduzioni generale diacciaio à taglio liberu

L'acciaio di taglio liberu, si riferisce ancu à l'azzaru di machina libera, hè l'azzaru in lega cù l'aghjunzione di unu o più elementi di taglio gratuitu cum'è sulfuru, fosforu, piombo, calcium, seleniu è telluriu per migliurà a so pruprietà di taglio.L'acciaio di taglio liberu hè carattarizatu da u so eccellente rendiment di taglio.Questi elementi in acciaio riduce a resistenza di taglio è l'abrasione di e parti machinate, migliurà a machinaaabilità per u so effettu lubricante.

 

2.Features di Free-cutting Steel

Bona prestazione di machining: cumpusizioni chimica stabile, cuntenutu bassu d'inclusione, taglio facile à tornu, a vita di serviziu di l'utensili pò esse aumentata di 40%;pò esse fori profondi è scanalature di fresatura, etc.

Bona prestazione di l'electroplating: L'acciaio hà una bona prestazione di l'electroplating, chì pò rimpiazzà i prudutti di rame à volte è riduce u costu di u produttu;

Good finish: Free cutting bars brillanti hè un tipu impurtante di azzaru taglio free chì hà una bona finitura superficia dopu à vultà;

 

3.Gradi di Acciaio Free-cutting

l Qualità d'acciaio di taglio di piombo:

EN ISO 683-4 11SMnPb30

EN ISO 683-4 11SMnPb37

EN ISO 683-4 36SMnPb14

EN ISO 683-3 C15Pb

EN ISO 683-1 C45Pb

AISI/SAE 12L14

l Qualità d'acciaio senza piombo senza taglio:

EN ISO 683-4 11SMn30

EN ISO 683-4 11SMn37

EN ISO 683-4 38SMn28

EN ISO 683-4 44SMn28

AISI/SAE 1144

AISI/SAE 1215

l Stainless Steel Free Cutting Steel Grades:

AISI/SAE Grade 303

AISI/SAE 416

AISI/SAE 430F

AISI/SAE 420F

 

4.Applicazioni di Steel Free-taglio

Industria di l'automobile: Crankshaft, biella, hub, strut steering bar, rondella, rack, è parti di trasmissione.

Attrezzatura meccanica: Macchine per u travagliu di legnu, machini ceramichi, machini per a fabbricazione di carta, machini di vetru, machini alimentari, machini di custruzzione, machini di plastica, machini tessili, jacks, macchine idrauliche, etc.

Cumpunenti elettrici: albero motore, albero ventilatore, rondella, biella, vite di piombo, etc.

Mobili è arnesi: Mobili per esterni, arnesi di giardinu, cacciavite, serrature antifurtu, etc.

 

5.Diversi tipi di Bright Bars in u mercatu è i so benefici

I varii tipi di Bright Bars varietà di acciai di taglio gratuiti chì sò attualmente dispunibili in u mercatu includenu,

EN1A

Stu tipu d'acciaio di taglio liberu da Bright Bars vene in duie opzioni.Unu hè l'acciaio di taglio senza piombo, è l'altru hè l'acciaio di taglio senza piombo.Quessi sò soprattuttu dispunibili cum'è barre di forma circular o esagonale in u mercatu.Per via di a so marca, sò adattati per fà nuts, bulloni è pezzi per certi strumenti di precisione.

EN1AL

L'EN1AL sò barre d'acciaio senza piombo.Quessi sò basamenti bars d'acciaio alliati cù piombo per u so finitu è ​​e proprietà meccaniche estensive.Sò assai resistenti à a corrosione è altri agenti esterni.Cum'è ùn sò micca arruggini facilmente, sò usati per fà e parti per l'industria di l'automobile.

EN8M

Stu tipu d'azzaru di cutting free in Bright Bars hà aghjustatu sulphur cù una quantità media di carbone.A maiò parte sò di forma tonda o esagonale.Sti bars sò usati per fà arburi, ingranaggi, studs, pins è ingranaggi.

Bright Bars anu truvatu l'usu à una scala assai larga, estendendu a finitura di custruzzione di qualità, proprietà anti-corrosive, è alta durabilità.

 


Postu tempu: Apr-17-2023