JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

CHE COSA È ACCIAIO INOX CULORE/COLORE

S. coloratubobina d'acciaio inossidabileProduttore,culurituinossidabile piastra/fogliaAzionista, SSbobina / strisciaEsportatore InCINA. 

 

1.Intruduzioni generale

L'acciaio inossidabile hè un materiale forte è assai durable chì hè perfettu per esse usatu in custruzzioni interni è esterni è caratteristiche di design.L'usu di fogli d'acciaio inossidabile culurite significa chì i prufessiunali di u disignu ponu integrà l'elementu di culore in i so disinni, invece di optà per l'aspettu regularmente in acciaio inox.Steel Color produce diversi tipi di fogli d'acciaio inossidabile di culore, chì sò fabbricati à i più alti standard è da materiali di prima qualità.

 

2.How per fà l'acciaio inox cù culore

U prucessu di fabricazione di una foglia di culore di l'acciaio inox ùn hè micca solu revestitu cù una strata d'agenti di culore nantu à a superficia di l'acciaio inox, chì pò pruduce culori ricchi è vibranti, ma hè ottenutu attraversu prucessi assai cumplessi.Attualmente, u metudu utilizatu hè a colorazione di l'ossidazione di u bagnu à l'acidu, chì genera a capa trasparente di filmi sottili d'ossidu di cromu nantu à a superficia di l'acciaio inossidabile, chì pruducerà diversi culori per via di un spessore di film diversu quandu a luce brilla sopra.

U prucessu di culore per l'acciaio inossidabile include l'ombra è u trattamentu dura mater in dui passi.L'ombra hè realizata in u solcu di suluzione di l'acidu sulfuricu di chrome caldu quandu l'acciaio inox hè immersa;generarà una capa di film d'oxidu nantu à a superficia chì u diametru hè solu un percentinu di u capeddu.

Quandu u tempu passa è u grossu aumenta, u culore di a superficia di l'acciaio inossidabile cambierà constantemente.Quandu u gruixu di film d'ossidu varieghja da 0,2 microns à 0,45 m, u culore di a superficia di l'acciaio inox mostrarà blu, oru, rossu è verde.Per cuntrullà u tempu di soaking, pudete ottene a bobina d'acciaio inox di culore desiderata.

Dopu à u prucessu subdurale, u catodu, l'ossidu di cromu è altri composti stabili ponu esse generati.Ùn riempie micca solu i pori minusculi in a film d'ossidu, ma ancu migliurà a resistenza à l'usura, a resistenza à a corrosione è a resistenza à u calore di a film d'ossidu, facendu a prestazione generale di u materiale assai megliu.

 

3.Culori di l'acciaio inossidabile per a vostra riferenza

lamine d'acciaio inossidabile d'oru rosa,

lamine d'acciaio inox specchiu d'oru,

lamine d'acciaio inox d'oru di caffè,

fogli d'acciaio inossidabile d'argentu,

lamine d'acciaio inossidabile rossu vinu,

lamine d'acciaio inossidabile di bronzu,

lamine d'acciaio inox di bronzu verde,

fogli d'acciaio inossidabile viola,

lamine d'acciaio inox neru,

fogli d'acciaio inossidabile blu,

Fogli d'acciaio inox Champagne,

acciaio inox rivestitu di titaniu,

Ti Lamine d'acciaio inox culurite

Cum'è un fornitore di fogli d'acciaio inox culurite, pudemu furnisce parechji culori per voi di sceglie.Se ùn truvate micca u fogliu d'acciaio inossidabile culuratu chì vulete, fatemi sapè chì culore vulete.Per risponde à i bisogni di diversi clienti, supportemu a persunalizazione di u culore è vi mandemu campioni gratuiti per a vostra referenza.

 

4.U culoreedl'acciaio inox sò largamenteusatu

A resistenza à a corrosione è a resistenza à l'usura per a superficia di u produttu di foglia d'acciaio inossidabile culurata hè più forte di l'acciaio inossidabile ordinariu, chì pò sustene più di deci anni di corrosione di spruzzo di sali è decolorazione per più di 30 anni in l'irradiazione UV.

U corpu principale s'integra cù a capa di culore, mantenendu a struttura di basa è a prestazione di l'acciaio inossidabile originale, chì ponu processà a formatura cunvinziunali è a furmazione di stretch.

A superficia di culore hè presentata da un culore luminoso, un finitu suave, forte, elegante è altri vantaghji.U culore di l'acciaio inossidabile hè largamente appiicatu in parechji campi, chì ponu esse aduprati in ascensori, hardware è apparecchi di casa, apparecchi di cucina, armarii, dicurazioni architettoniche, segni di publicità, è necessità di ogni ghjornu, etc. U valore di i prudutti hè assai migliuratu, chì hà un vantaghju competitivu significativu di u mercatu.

 

5.Vantaghji di fogli d'acciaio inox culurite

Piastra decorativa in acciaio inox di culore hà i vantaghji di una forte resistenza à a corrosione, alta proprietà meccanica;a superficia di culore hè prolungata è ùn si sbiadisce, u culore cambia cù l'angulu di u tonu di luce, etc. Inoltre, a capa di superficia culurata di foglia decorativa in acciaio inox culurita hè resistente à a temperatura di 200 "' è a so resistenza à a corrosione di u salinu è spray hè megliu. cà l'acciaio inossidabile ordinariu, a bona resistenza à l'usura è a prestazione di scratch sò equivalenti à a prestazione di a strata di foglia rivestita d'oru.

""

JINBAICHENG METAL MATERIALS LTD.hè u fabricatore è esportatore di bobine in acciaio inox/foglia/piatto/striscia.

Avemu clienti da Filippine, Pune, Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar., India, tedescu, etc.

 

situ web:https://www.jbcsteel.cn

E-mail: lucy@sdjbcmetal.com  jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di Postu: Mar-06-2023