JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Chì ci hè una finitura hairline di l'acciaio inox?

Sbobina d'acciaio inossidabileProduttore,inossidabile piastra/fogliaAzionista, SSbobina / strisciaEsportatore InCINA. 

1.Intruduzioni generale di a superficia hairline di l'acciaio inox

A finitura Hairline si riferisce à "un finitu di designu in quale a superficia di u metallu hè datu una linea recta di capelli, cum'è i capelli dritti di una donna longa.Hè una tecnica di lucidatura chì hè stata aduprata da i tempi antichi.

A finitura hairline hè una finitura di designu in quale a superficia di u metale hà una linea recta di capelli, cum'è i capelli dritti di una donna longa.

 

U finishing hairline pò esse spressione in una varietà di manere variendu a rugosità di u granu drittu pulitu.Hè ancu possibbili di creà un finitu di design derivativu chjamatu un finitu di capelli croce traversendu u granu.Tracendu in una forma circular, un finitu di capelli circulari cum'è quellu di un discu di vinile pò esse creatu.

 

Hè u trattamentu di superficia più cumunimenti utilizatu per l'acciaio inox in a custruzzione è l'equipaggiu. Hè ancu assai versatile, è hè dispunibule in tutti i grossi, larghezza è lunghezze.I gradi di l'acciaio inossidabile cum'è SUS304 è SUS430 sò dispunibuli per quasi tutti i materiali di u scopu generale.

 

2.Two tippi principali di metudi di fabricazione per hairline in acciaio inox

l Per i grossi è e dimensioni di i platti di u scopu generale, i bobine d'acciaio inossidabile cù finiture di capelli sò fatte in anticipu da i pruduttori di l'acciaio è furnite à i centri di bobina in ogni regione per esse furmatu in platti.

l Per d 'altra banda, per grossi speziali o qualità di l'acciaio, i lucidatori lucali utilizanu i so tecnichi di fabricazione di finitura di hairline per pulisce e bobine. A diferenza hè in a rugosità di a superficia è a lucidatura. In u casu di a finitura di l'acciaio inossidabile prodotta da i pruduttori di l'acciaio, a finitura di u capeddu hè furmatu da u granu abrasiu di a carta chì rota in a suluzione di lucidatura. 

Hè relativamente faciule di mudificà e porzioni saldate di a finitura di a linea di capelli o di mudificà a curvatura di a trasfurmazioni di a lamiera, ma pò esse fatta ancu più faciule usendu carta cù a listessa dimensione di grana cum'è quella utilizata in a fabricazione di fogli di finitura in acciaio inox. .

 

3.Features

A finitura lucida di i capelli hè un finitu assai simplice è versatile.Qualchissia pò pulisce facilmente i picculi oggetti.I materiali applicabili sò l'acciaio inox, titaniu, aluminiu, ramu è lattu.

I piatti in acciaio inox sò generalmente fatti di materiale SUS304. Puderete esse familiarizatu cù stu pruduttu perchè hè cumunimenti usatu in diverse applicazioni. Per d 'altra banda, i fogli di capelli d'aluminiu sò assai diffirenti. I fogli di capelli d'aluminiu ùn deve esse micca disturbatu. L'anodizazione deve esse fatta dopu à u prucessu di hairline nantu à a materia prima d'aluminiu. Per quessa, quandu facenu prudutti d'aluminiu hairline, u primu passu hè di cumprà fogli di hairline d'aluminiu crudu, dopu tagliate è saldate, poi corregge e parti difettuse cù u processu di hairline, è poi anodizà.

Di sicuru, hè ancu pussibule di utilizà un revestimentu chjaru o un culore chjaru invece di anodizazione.

Una cosa da tene in mente cù l'aluminiu hairline hè chì certi pruduttori utilizanu u prucessu di fabricazione di hairline d'aluminiu oliu. Se questu hè u casu, per piacè nutate chì u sgrassamentu hè necessariu dopu a finitura finale.

Ancu s'è ogni fabricatore hà un equipamentu diversu, simu capaci di pruduce una larga gamma di prudutti, cumprese piastre, tubi quadrati, tubi tondi, canali, anguli è altre forme.Ci hè parechje cumpunenti architetturale chì utilizanu hairline.

Ùn solu l'acciaio inossidabile, ma ancu l'aluminiu, l'ottone, u ramu è altri materiali ponu esse utilizati per queste forme è pipi.

In ogni casu, per i metalli chì corrode facilmente (ramu è ottone), hè assai impurtante di utilizà una film protettiva dopu a finitura. Inoltre, per piacè esse cuscenti chì se a superficia hè corroduta è diventa speckled, ùn serà micca riparata finu à ch'ella hè ripulita.

 

4.Variazioni

A finitura hairline offre una larga varietà di espressioni di disignu secondu cumu hè pulita.Hè assai adattatu per l'espressioni di designu chì ponu esse disegnati cù linee, cum'è croci, forme circunferenciali, linee dritte è fini parziali di capelli.

Selezziunate a dimensione di grana, a velocità è u metudu di lucidatura, u maquillaje artisticu è l'espressioni audaci sò pussibuli

""

JINBAICHENG METAL MATERIALS LTD.hè u fabricatore è esportatore di bobine in acciaio inox/foglia/piatto/striscia.

Avemu clienti da Filippine, Pune, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar, India, tedescu, etc.

 

situ web:https://www.jbcsteel.cn

E-mail: lucy@sdjbcmetal.com  jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di Postu: Feb-16-2023