JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Introduzione generale di l'acciaio inox Grade 201

Shandong Jinbaicheng Metal Materials Co., Ltd hè situatu in Liaocheng City of China, cuncintratu in l'area inossidabile per più di 15 anni. 304L, 316L, 430, 409L, 201 etc.Avemu a nostra propria linea di produzzione di taglio è taglio, è pudemu pruduce bobine è fogli in ogni dimensione secondu e richieste di i clienti.

 

L'acciaio inossidabile in u gradu 201 hè un tipu d'acciaio inossidabile in circa 200 tipi - austenite (L'acciaio inossidabile hè classificatu in i principali tipi di austenitic, ferritic, austenitic-ferritic (Duplex).), martensitica, indurimento per precipitazione).L'acciaio inossidabile in garde 201 hà più altu cuntenutu di manganese è nitrogenu è diminuite u cuntenutu di nichel.Perchè a cumpusizioni di diversi cumpunenti facenu ancu l'acciaio inossidabile in caratteristiche di qualità 201 paragunatu à l'altri tipi di l'acciaio inox, ci sò vantaghji superiori è ancu più difetti.

1.A tabella di cumpusizioni chimica di l'acciaio inox in u gradu 201?

Fe

Cr

Mn

Ni

N

Si

C

72% 16-18% 5,5-7,5% 3,5-5,5% 0,25% 1% 0,15%

 

2.Te caratteristiche di l'acciaio inox in u gradu 201?

Cum'è l'altru inossidabile, l'acciaio inossidabile in u gradu 201 hà ancu a durabilità, a resistenza à a corrosione, a resistenza à u calore è ancu i vantaghji di mantenimentu, igiene è esteticu.Tuttavia, per via di i diversi elementi chimichi, u livellu di sti vantaghji hè ancu un pocu sfarente da l'altru inox.Di genere, u cumpunente Nikel in l'acciaio inossidabile in u gradu 201 hè più bassu di l'acciaio inossidabile in u gradu 304, cusì l'acciaio inossidabile in u gradu 201 avarà più durezza, più suscettibile à a corrosione chì l'acciaio inossidabile in u gradu 304 è A superficia ùn hè micca cusì. brillanti cum'è l'acciaio inox in u gradu 304. In ogni casu, a durabilità di l'acciaio inox in u gradu 201 hè abbastanza altu.Questu hè unu di i punti di forza chì l'acciaio inox in u gradu 201 porta.

L'acciaio inossidabile in u gradu 201 hè un materiale faciule da travaglià per via di a so bona forma.I metudi di machining cum'è taglio o saldatura ponu esse fatti nantu à stu tipu d'acciaio inox.

L'acciaio inox in u gradu 201 hè micca magneticu, hè largamente appiicatu à i prudutti chì aumentanu a resistenza di e parolle.Ma per i prudutti chì necessitanu magnetismu,, L'acciaio inossidabile in u gradu 201 hè necessariu aghjunghje una capa di l'acciaio inox in u gradu 410 o 430 in a capa esterna.

 

3.L'acciaio inossidabile in u gradu 201 hè arrugginitu?

Perchè uacciaio inox di qualità 201hà una struttura di manganese più altu è u rapportu Nikel più bassu, ancu s'è a caratteristica generale di l'acciaio inossidabile hè resistente à a corrosione, l'acciaio inossidabile in u gradu 201 hè sempre più suscettibile à a ruggine chì l'acciaio inossidabile in u gradu 304 è 316. l'acciaio inox in u gradu 201 hè relativamente più prezzu.Tuttavia, se paragunatu cù materiali non inossidabili (plastica, acciau, aluminiu ...), l'acciaio inox in u gradu 201 hè cunsideratu una scelta relativamente bona per i prudutti chì necessitanu durabilità è antioxidante.

 

4.Chì ghjè a temperatura di fusione di l'acciaio inox in u gradu 201?

Stainless steel hè un materiale resistente à u calore.In quì, l'acciaio inossidabile in u gradu 201 hà una temperatura di punta per a fusione à circa 1400 - 1450 ° C, equivalente à a temperatura di fusione di l'acciaio inossidabile in u gradu 304, ma più bassu di l'altri acciaio inox.

 

5.L'acciaio inossidabile in u gradu 201 hà a conduttività elettrica?

Questa hè una quistione chì hà ricevutu assai attenzioni è dumande.A risposta hè sì ma micca significativu.A cuntrariu di u 100% di metallu di rame cunduttivu o di metalli boni cunduttori cum'è l'oru, l'argentu, u ferru, l'aluminiu. L'acciaio inossidabile in u gradu 201 hà una conduttività elettrica estremamente bassa.Dunque, l'acciaio inox ùn appartene micca à i materiali utilizati per a conduttività elettrica.

图片1

JINBAICHENG METAL MATERIALS LTD.hè u fabricatore è esportatore di acciaio inoxprudutti.

Avemu cliente daTedescu, Thane, Messicu, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar.

 

situ web: https://www.jbcsteel.cn/

E-mail: lucy@sdjbcmetal.com  jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di Postu: 03-Jan-2023