JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

Domande frequenti da i clienti

Bobina in acciaio inox culuritaProduttore,piastra / foglia in acciaio inox culuritaAzionista, SSbobina / strisciaEsportatore InCINA. 

 

(1) Qualità in acciaio inox chì ponu esse fabricate

Ci hè spessu dumandatu nantu à i materiali chì ponu esse utilizati per finisce a finitura di vibrazione in acciaio inox.
L'acciaio inossidabile, u titaniu, l'aluminiu, u ramu, l'ottone è altri materiali usati in a vita di ogni ghjornu ponu esse utilizati.
Fighjemu nantu à l'acciaio inox.
U gradu di basa di l'acciaio inossidabile per a finitura di vibrazione di l'acciaio inox per u scopu generale hè basicamente SUS304èSUS201.
Sicondu a cumminazzioni di gloss è a qualità di a superficia, i clienti puderanu sceglie di utilizà SUS304 No.2B o SUS304BA.
Fighjendu a situazione attuale di l'ordine, u numeru di ordini per SUS201BA èU metale base SUS304BA hè diminuitu recentemente.
Finitura di vibrazione di l'acciaio inossidabile sò aduprate per e porte di l'elevatori, accessori, apparecchi di magazzini è cucine.

Ci hè un puntu chjave quì: se a struttura saldata deve esse mudificata, a riparazione parziale o mudificazione di l'area saldata hè necessaria s'ellu ci hè a pussibilità di riparazione in situ.
Per currisponde à u culore, u tonu è u lustre di a superficia di vibrazione di l'acciaio inossidabile normale, i fini di vibrazione di l'acciaio inossidabile chì anu subitu un prucessu di lucidatura chjamatu "pulitura di basa" sò adattati.
Per i prudutti chì sò simpricimenti piegati, a finitura di vibrazione in acciaio inox da u materiale di basa SUS304 NO.2B hè aduprata.

Avà, SUS304 NO.2B hè un azzaru inox general-purpose. Ci hè un risicu di prima rusting in i zoni dannighjati da u sali (vicinu à u mare), i lochi cù NOx SOx pisanti, sabbia gialla, PM2.5, è i lochi cù una bona piova àcida.
Dunque, l'acciai inossidabili resistenti à a corrosione cum'è SUS316, SUS445, NSSC220M, NSSC2351, etc. sò usati cum'è qualità d'acciaio inossidabile in questi spazii in questi ghjorni.
In altri palori, a finitura di vibrazione in acciaio inox pò esse finita nantu à quasi ogni qualità d'acciaio inox.

 

(2) Hè pussibule finisce l'acciaio inossidabile cù una superficia rugosa, cum'è l'acciaio laminatu à caldu No.1 è Hot-Tippu d'acciaio?

Spessu avemu intesu parlà ancu di questu.
Comu si trova, hè pussibule finisce u finitu di vibrazione in acciaio inox ancu s'è a cundizione di a superficia di u materiale caldu hè irregulare.
A superficia di u materiale caldu hè lisciata da grinding (un prucessu di finitura di designu senza cutting) per furmà u materiale di basa. Fendu cusì, una bella finitura vibratoria in acciaio inox pò esse appiicata.
In più di e forme di piastra, a finitura di vibrazione di l'acciaio inossidabile pò ancu esse appiicata à forme longu, cum'è forme d'acciaio, tubi tondi, tubi quadrati è bars flat.
A causa di a difficultà di trasportu, quasi sin'à 6m hè u pruduttu generale.
 

(3) Hè pussibule finisce l'uggetti in forma o forme tagliate laser?
Hè pussibule finisce l'acciaio inossidabile tagliatu à laser in materiali laminati à friddu o à caldu.
In ogni casu, in u casu di materiale laminatu in caldu, i marchi di grinding ponu appare per via di u prucessu di macinazione è di lucidatura descritta sopra.
Dopu hè u casu di forme tridimensionali, chì esige una riunione più longa.
Se ci sò assai pezzi saldati o formi cumplicati, ci sò parechji mudelli per esse finitu.

(1) Prucessu di lucidatura di forma di piastra di finitura in acciaio inox ⇒ Formazione di forma, prucessu di saldatura ⇒ Lucidatura di vibrazione modificata
(2) Prucessu di pre-pulitura ⇒ Formazione, prucessu di saldatura ⇒ Tuttu u prucessu di lucidatura mudificatu ⇒ Finitura di vibrazione finita
Questu hè circa cumu funziona u prucessu.
Stu prucessu hè u listessu per a finitura di perline.
Hè necessariu di decisu u metudu di trasfurmazioni basatu annantu à u pruduttu finali per esse finitu.
Questu hè un casu cumplessu.
Stu tipu di casu cumplessu si trova spessu in l'applicazioni high-end, cum'è e porte, cucine, apparecchi di magazzini è segni.

图片1 图片2 图片3

(4) Supportu per a persunalizazione

Ci hè parechje variazioni di disignu in u mudellu di basa.

图片4

Hè pussibule persunalizà a dimensione di l'ughjettu o casu simbolicu.
Hè pussibule persunalizà a velocità di eccentricità, a velocità è a pressione.
In ogni casu, se a persunalizazione ùn hè micca fatta in u scopu di a currezzione di trasfurmazioni, pò esse micca pussibule di riparà u prublema dopu a trasfurmazioni, ancu s'ellu a forma di a piastra hè bona.

 

(5) Cumu finisce i picculi articuli è curretti a saldatura?

Noi, JINBAICHENG METAL, un fabricatore di metalli di design, utilizemu e nostre propie facilità per fabricà prudutti di finitura di vibrazione in acciaio inox.

 

JINBAICHENG METAL MATERIALS LTD.hè u fabricatore è esportatore di bobine in acciaio inox/foglia/piatto/striscia.

Avemu clienti da Filippine, Pune, Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar., India, tedescu, etc.

Sè avete bisognu di prudutti in acciaio inox, pudete sentate liberu di cuntattateci, u megliu prezzu per voi ~

situ web:https://www.jbcsteel.cn

E-mail: lucy@sdjbcmetal.com  jinbaichengmetal@gmail.com


Tempu di Postu: 03-Jan-2023