JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

FAQ di l'acciaio inox di culore

JINBAICHENG METAL hè u Sbobina d'acciaio inossidabileProduttore,inossidabile Azionista, Esportatore InCINA. 

 

1.Pudete aghjunghje culore à l'acciaio inox?

A risposta hè sì!Pudete culurite l'acciaio inossidabile cù una varietà di metudi chì vi daranu l'aspettu esatta è u sensu chì vo site.Certi pirsuni preferiscenu lascià u so argentu d'acciaio inox, ma altri volenu qualcosa cù più stile è stile.Ùn importa micca ciò chì a vostra preferenza hè, ci sò una varietà di modi chì pudete colore l'acciaio inox per uttene l'aspettu chì vulete.

 

Una manera populari di aghjunghje culore à l'acciaio inossidabile hè di utilizà una pintura di metallu.Stu tipu di pittura vene in una larga gamma di culori, cusì hè faciule per truvà quellu chì currisponde à u vostru stile.Pudete ancu esse creativi è mischjà diversi culori inseme per creà un aspettu persunalizatu.

 

Un altru modu per aghjunghje culore à l'acciaio inox hè di utilizà una pistola di calore.Questa tecnica implica u calore di u metale finu à ch'ellu diventa un rossu brillanti, è poi rinfriscà rapidamente cù l'acqua.Questu risultatu in una finitura culurita chì hà assai prufundità è caratteru.

 

L'ultimu modu per aghjunghje culore à l'acciaio inox hè di utilizà una reazzione chimica chjamata anodizazione.Stu prucessu implica l'immersione di u metallu in i chimichi chì creanu una nova superficia nantu à questu, chì vi permette di vede ghjustu à traversu u culore è espose una parte di l'argentu sottu.Pudete tandu usà diversi tipi d'acidi o basi per cambià cumu si vede u culore.

 

2.Pudete colore l'acciaio inox in casa?

Iè, pudete colore l'acciaio inox in casa cù una varietà di metudi.Un metudu populari hè di utilizà una pistola di calore per applicà u calore à u metale è poi spazzola nantu à una pintura o sealant di culore.Pudete ancu aduprà pitture specialità pensate per metalli, o ancu creà i vostri culori persunalizati mischjendu diverse pitture.

 

Un altru mètudu populari hè di utilizà un tintu d'acciaio inox.I tinti sò appiicati cù u calore è u culore penetra in profonda in a superficia di u metale, facendu assai più durable di pittura o sealants (chì ponu sguassate cù u tempu).

 

Un altru modu pupulare di cambià l'apparenza inossidabile hè di lucidatura;assai persone optanu per finiture satinate perchè hè menu riflettente di l'acciaio inox lucidatu.I finimenti satinati sò tipicamenti ottenuti via sabbiatura, mentre chì e superfici brillanti sò prudutte da lucidatura di u metallu à un brillo.

 

3.Pudete scurisce l'acciaio inox?

Iè, pudete scurisce l'acciaio inox.Se vulete sapè cumu colore o pitture in acciaio inox, leghjite a nostra guida cumpleta.

 

Prima, avete bisognu di identificà u tipu d'acciaio inox chì avete travagliatu.Ci sò trè tippi: austeniticu, ferriticu è martensiticu.U tipu più cumuni hè l'acciaio inox austeniticu.Havi un cuntenutu di nichel più altu è hè menu magneticu cà l'altri tipi.

 

Se vulete scurisce l'acciaio inossidabile, ricumandemu d'utilizà una pintura chì hè specificamente pensata per stu tipu di metallu.

 

4.Pudete pitture o tinte l'acciaio inox?

In una parolla, nò.Stainless steel ùn hè micca una superficia dipinta o macchiata;hè una lega di metalli chì hà un finitu naturali brillanti.I pitture è e macchie ùn aderiscenu micca à u metallu, cusì si sbuchjaranu è sferisceranu cù u tempu.Ci sò prudutti nantu à u mercatu chì pretendenu di cambià u culore di l'acciaio inossidabile, ma in a realità, solu chjappà a superficia è ùn cambianu micca veramente u culore di u metallu.

 

Sè vo circate di aghjunghje culore à i vostri apparecchi o apparecchi in acciaio inox, a vostra unica opzione hè di utilizà una pintura metallica.Ci sò parechji culori dispunibuli, cusì duvete esse capace di truvà unu chì currisponde à u vostru decoru.Assicuratevi di seguità l'istruzzioni di u fabricatore o ingaghjate un prufessiunale per fà u travagliu per voi.

 

5.Pudete colore l'acciaio inossidabile cù u calore?

L'acciaio inossidabile pò esse culuratu scaldendu è poi rinfriscà rapidamente.Questu hè chjamatu "colorazione di u focu".L'acciaio inossidabile di culore di u focu s'assumiglia à u vitru macchiatu quandu hè tagliatu in picculi pezzi è utilizatu in decorazioni di casa, ghjuvelli o opere d'arte.U culore di metallu di culore di u focu cambia secondu a temperatura;dunque, duvete aduprà un termometru per determinà quandu u metale hè statu riscaldatu abbastanza.

 

6.Cumu fà l'acciaio Rainbow?

Vulete culurite un arcubalenu in acciaio inox?Aduprate un liggeru è brusgiate u metallu cum'è sprinkle cù l'alcohol.U calore pruvucarà u metallu per funnu, diventendu un fluidu chì pò esse versatu in moldi o utilizatu com'è per a decorazione nantu à altri oggetti.Sta tecnica facilita a pittura di disinni nantu à a vostra superficia usendu stencils o freehand.

 

7.L'acciaio inox pò esse electroplated?

Hè pussibule di electroplate in acciaio inox, ma ùn hè micca cunsigliatu.L'electroplating implica l'usu di l'electricità è di i sali di metalli per copre l'ughjettu cù una capa fina di un altru materiale.U prucessu pò esse fattu nantu à ogni tipu di metallu chì cuntene nickel, cum'è ferru o cobalt.Tuttavia, perchè l'acciaio inossidabile ùn hè micca magneticu, stu tipu di placcatura ùn aderisce micca bè.

 

 

Shandong JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd hè stata fundata in u 2010 cù un capitale registratu di 6 milioni, chì copre una superficie di 50000 metri quadrati, è attualmente hà 100 impiegati.Semu una fabbrica cumpleta chì integra a produzzione d'acciaio, u cummerciu, a trasfurmazioni, a logistica è a distribuzione.

Avemu clienti da Filippine, Pune, Bengaluru, Dahej, Thane, Messico, Turchia, Pakistan, Oman, Israele, Egittu, Arabu, Vietnam, Myanmar., India.

 

situ web:https://www.jbcsteel.cn

E-mail: lucy@sdjbcmetal.com  jinbaichengmetal@gmail.com

图片1


Tempu di Postu: Nov-17-2022