JINBAICHENG Metal Materials Co., Ltd

9711 Standard Spiral Steel Pipe

Breve descrizione:

9711 pipa d'acciaio spirale standard hè ancu chjamatu pipa d'acciaio spirale standard naziunale.A forza di resistenza di 9711 pipa d'acciaio spirale standard hè basata principarmenti nantu à u stress quandu si rompe dopu un tempu specificatu in cundizioni d'alta temperatura.Hè chjamatu forza di endurance.A forza permanente generalmente si riferisce à u gradu di cracking di a mostra dopu à 5 à 10 ore in certi cundizioni di temperatura.


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introduzione di u produttu

9711 pipa d'acciaio spirale standard hè ancu chjamatu pipa d'acciaio spirale standard naziunale.A forza di resistenza di 9711 pipa d'acciaio spirale standard hè basata principarmenti nantu à u stress quandu si rompe dopu un tempu specificatu in cundizioni d'alta temperatura.Hè chjamatu forza di endurance.A forza permanente generalmente si riferisce à u gradu di cracking di a mostra dopu à 5 à 10 ore in certi cundizioni di temperatura.

Adupratu principalmente per: oliu, gas naturale

Display di u produttu

Tubu spirale 1
Tubu spirale
Tubu spirale 2

Prucessu di pruduzzione

(1) E materie prime sò bobine d'acciaio di striscia, fili di saldatura è flussi.Ispezioni fisiche è chimiche strette sò richieste prima di l'investimentu.

(2) Articulazione di testa di striscia d'acciaio è a coda, aduttà a saldatura à l'arcu sottumessu à filu unicu o doppiu, dopu a spirale in un tubu d'acciaio, aduttà a saldatura à l'arcu sottumessu automaticu per riparà a saldatura.

(3) Prima di furmà, a striscia hè sottumessa à u nivellu, a tagliata di u bordu, a spianatura di u bordu, a pulizia di a superficia è u trasportu, è u trattamentu di pre-curding.

(4) U calibre di pressione di cuntattu elettricu hè utilizatu per cuntrullà a pressione di i cilindri in i dui lati di u trasportatore per assicurà u trasportu lisu di a striscia.

(5) Aduttà un cuntrollu esternu o un rollu di cuntrollu internu.

(6) U dispusitivu di cuntrollu di saldatura di saldatura hè utilizatu per assicurà chì a distanza di saldatura risponde à i requisiti di saldatura, è u diametru di u tubu, a quantità di misalignment è a gap di saldatura sò tutti strettamente cuntrullati.

(7) Sia a saldatura interna sia a saldatura esterna adoptanu a saldatura elettrica americana Lincoln per a saldatura à arcu sommersu à un filu o à un filu doppiu, per ottene specifiche di saldatura stabile.

(8) E cuciture saldate sò tutte inspeccionate da un strumentu di difettu automaticu ultrasonicu cuntinuu in linea, chì guarantisci una copertura di 100% di prova non distruttiva di saldature spirali.S'ellu ci hè un difettu, automaticamente alarmerà è spruzzarà a marca, è i travagliadori di pruduzzione ponu aghjustà i paràmetri di u prucessu in ogni mumentu per eliminà u difettu in u tempu.

(9) A macchina di taglio di plasma d'aria hè aduprata per cutà u tubu d'acciaio in pezzi individuali.

(10) Dopu avè tagliatu in tubi d'acciaio unichi, ogni batch di tubi d'acciaio deve esse sottumessi à un strettu primu sistema di ispezione per verificà e proprietà meccaniche, a cumpusizioni chimica, u statutu di fusione di e saldature, a qualità di a superficia di i tubi d'acciaio è passà ispezioni non distruttive. per assicurà chì u prucessu di fabricazione di pipa hè qualificatu.Dopu questu, pò esse ufficialmente messu in produzzione.

(11) E parti cù segni di rilevazione di difetti sonichi cuntinui nantu à a saldatura sò esaminati da un ultrasonicu manuale è X-ray.Se ci hè un difettu, dopu à riparà, passerà per un'ispezione non distruttiva di novu finu à chì hè cunfirmatu chì u difettu hè statu eliminatu.

(12) I tubi induve e cuciture di saldatura di striscia d'acciaio è e ghjunti in forma di D chì intersecanu e cuciture di saldatura spirale sò tutti inspeccionati da a televisione di raghji X o di filmazione.

(13) Ogni tubu d'acciaio hè sottumessu à una prova di pressione idrostatica, è a pressione adopta un sigillo radiale.A pressione di prova è u tempu sò strettamente cuntrullati da u dispositivu di rilevazione di u microcomputer idraulicu di tubu d'acciaio.I paràmetri di prova sò stampati è arregistrati automaticamente.

(14) L'estremità di a pipa hè processata meccanicamente, in modu chì a verticalità di a faccia finale, l'angolo di bisellu è u bordu obtuse ponu esse cuntrullati accuratamente.


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi